Sunday, June 21, 2009

tagged by ara

1) Bekas kekasih saya - hurmm...sape yer..

2) Saya sedang mendengar shira & tini berborak

3) Mungkin saya patut bace us history..

4) Saya sukaberblogger..

5)Sahabat-sahabat saya semua orang terutamanya yang di INTI ini.

6) Saya tak fahamkenapa saya perlu buat tagged nih..

7) Saya kehilangan short-term memory XD.

8) Ramai yang berkata kata..

9) Cinta itu adalah sesuatu yang suci pabila ia dtg dengan keredaan Allah.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang membenci aku??

11) Saya akan cubablajar sungguh2 agar dpt membanggakan ibu bapa ku..

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksudforever n ever..

13) Telefon bimbit sayaade di sisi saya..

14) Bila saya terjaga saya bukak mata

15) Saya paling meluatdgn org yang ckp x serupa bikin..

16) Pesta/parti adalahberlebih-lebihan

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temuikucing siam.

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah13-17

19) Hari ini sye tertinggal kunci di bilik..

20) Malam ini saya akan bace us history..

21) Esok pula saya akanke kelas seperti biase..

22) Saya betul-betul inginkan 4.00 & jadi seorg muslimah yang sejati..

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini hurmmm..

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan - membeli-belah la..

25) Makanan Barat atau Jepun? both..

26) Bilik yang terang atau gelap? due-due p0n boleh.

27) Makanan segera adalahfast food

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorangthnx zimah & syira for the bear..

29) Siapa yang anda ingin tag:

tini,
bee,
alyaa

4 comments:

ara said...

hye bell.
thanks 4 doing the tagged.
really appreciate it.
wee :)
haha.ko x phm erk knp kne buat tagged nie?
haha.aku pn xtaw.
sorryla kalo menyusahkn.
ckp x serupa bikin?
knp aku terasa erk?
dush.

Nabilah Farhana Yahya said...

to ara : lor...ara, aku x bermaksud pape la..
bukan psl ko la...
aku men tulis jer a...
sori2..
klu ko terase..

Ra-bee-ah said...

asal la aku kene plak ni? T_T

arabella said...

haha.
xde papepn.
wee