Wednesday, May 26, 2010

kenangan kita bersama

salam..
dua hari yang lepas, ku menemani wan ku di keramat..
teringat lagi, di keramat lah aku menhabiskan sisa-sisa hidupku sebagai pelajar sekolah rendah di SKLK. walaupun hanya 2 tahun bersama, tetapi kenangan itu tidak mampu ku melupakan..
dari kelas 5 Aktif, ku mula mengenali mereka.
mereka merupakan orang yang rapat dengan ku.
kami belajar sama2, bermain sama2 & gossip sama2..hehe
walaupun ketika darjah 6 kami terpisah, tetapi masih kekal persahabatan kami.
rehat masih sama2..belajar sama2.
tatkala tamatnya upsr, kami suka berkumpul di kelas 6 Cergas..
main tu main nih..gossip tu gossip nih..macam2 la..
kelakar kalau diingatkan balik..heheh

sekarang, kami kian membesar..
berlalu dengan cita-cita masing-masing..
akan tetapi persahabatan kami tidak akan putus..
walaupun berjauhan, tetapi mereka sentiasa berada di dalam hatiku..
terima kasih fariz kerana chat dengan kite..
terubat rindu..
terima kasih qila & ain kerana comment kat fb ku..
terubat rindu ku terhadap korang..
merekalah sahabatku : FARIZATUL NADIA, AQILAH ALI, AIN ZAKIRAH.

kalau ada rezeki, ku harap dapat bertemu dengan mereka..insyaAllah.
really2 miss u guys..

p/s: fariz, nnt ble kte balik keramat, kte keluar k..

2 comments:

n d y a s said...

bila,thanx for this entry...heheh,,time skola dlu sgt2 bengong..hihihi...kite sume nkl2..
pe2 t wanna meet u tau babe..=]]
x o x 0 ..=]]]

Nabilah Farhana Yahya said...

np..a'ah bengong tol kte sume...heheh..wokeyh later we meet k..x0x0 mmmmuuuuaaahhh. :D